Visual Apolló vállalatirányítási rendszer
Multi Informatikai Kft. |  info@multi.hu | Tel: +36 1 209-55-58

Egy szoftver, amely Önnel gondolkodik.

Internetes értékesítés
Az   internet   közelebb   hozza   a   terméket,   a   szolgáltatásokat   a   vevőhöz.   Nem   csak   az   üzlet   nyitva tartása   alatt,   hanem   a   nap   24   órájában   bárki,   bárhol   megnézheti   a   kínálatot,   és   rendelhet   közülük. Az Apolló rendszer internetes áruházi rendszere az e-Apolló rendszer, amelynek feladata: - tájékoztassa a vevőket termékekről, árakról, akciókról - vevők megrendelhessék a kívánt terméket - vevők   tájékoztatást   kapjanak   a   rendelésük   állásáról,   egyéb   őket   érintő   (pl.      rendelések állásáról, számlákról) kérdésekről Az    e-Apolló    rendszerrel    összehangolhatjuk    több,    egymással    nem    konkuráló    kereskedelmi egységek értékesítését, ezzel megoszthatjuk a marketing- és üzemeltetési költséget.  Az   e-Apolló   rendszer   grafikája   alkalmazkodik   a   cég   arculatához,   menürendszere   az   Önök kívánsága szerint építhető fel. Az   e-Apolló   rendszer   szorosan   illeszkedik   az   Apolló   kereskedelmi   és   készletgazdálkodási rendszerhez, de attól függetlenül, más rendszerekkel is összekapcsolható. Az   e-Apolló   rendszerrel   nem   csak   a   lakosságot   szolgálhatjuk   ki,   hanem   bejelentkezési mechanizmusa    ki    is    zárhatja    őket.    Ebben    az    esetben    a    törzsvevők,    a    viszonteladók    számára nyújthatunk   naprakész   információt.   Fogadhatjuk   megrendelésüket,   amely   automatikusan   bekerül a    kereskedelmi    rendszer    rendelés-nyilvántartásába.        Ezzel    is    pontosíthatjuk,    költségkímélőbbé tehetjük az adminisztrációt. Az   e-Apolló   rendszer   szorosan   illeszkedik   az   Apolló   kereskedelmi   és   készletgazdálkodási rendszerhez, de attól függetlenül, más rendszerekkel is összekapcsolható. Az e-Apolló rendszer három részből áll. - Az első a „ e-Apolló WEB ” tartalmazza a web lapokba beépíthető programokat. - A második az „ e-Apolló Server”  program, amely kiszolgálja az első modult, feladata: -   Adatok   nyilvántartása,   e-Apolló   WEB   kiszolgálása,   rendelések   fogadása internetről -   Az   adatok   változásáról   (vevő,   rendelések)   egyből   értesítést   küld   a   e- Apolló Office programnak  - Egyből feldolgozza az e-Apolló Office programtól kapott információkat - A    harmadik    ,    az    e-Apolló    Office ”    kapcsolatot    tart    a    Visual    Apolló    kereskedelmi rendszerrel Egyik feladata a Visual Apollóban keletkezett új információk közlése az e- Apolló Szerverrel. A másik feladata, hogy figyelje az e-Apolló Server rétegben az internetes felhasználók által kiváltott módosításokat , melyeket átvezeti azokat a Visual Apolló adatbázisán. A kapott információkról folyamatos tájékoztatás kapunk. A     vevői     rendelések     közt     az     internetes     rendelések     elkülönülnek.     A rendelésekre     a     kialakult     árufoglalási     módszer     működik.     Ha     nincs elegendő     mennyiség     készleten,     a     rendelkezésre     állót     lefoglaljuk,     a hiányzóról    szállítói    megrendelést    készítünk.    Visszajelezzük,    mennyi    a teljesíthető, és mennyi a megrendelés alatti mennyiség. A        teljesítendő        megrendeléseket        automatikusan        számlázhatjuk, szállítólevéllel elláthatjuk. Az e-Apolló rendszer modulja nem csak internetes áruház felépítését teszik lehetővé, hanem ügyfélkapcsolati rendszer kialakítását is. Ebben az Esetben tájékoztathatjuk partnereinket szerződéseikről, megrendelésekhez, szerződésekhez adatokat (űrlapokat) kérhetünk tőlük. Ezen adatokon elvégezhetünk egy előzetes kontroll-vizsgálatot, így csak megvizsgált, helyes adatok kerülnek a nyilvántartásba. Amennyiben    felkeltettük    érdeklődését,    kérdése    van,    kérem,    hogy    keressen    meg    bennünket. Kérésre díjmentesen bemutatjuk rendszerünket.