Visual Apolló vállalatirányítási rendszer
Multi Informatikai Kft. |  info@multi.hu | Tel: +36 1 209-55-58

Egy szoftver, amely Önnel gondolkodik.

Számlák elektronikus aláírása
Szállítói számlák automatikus feldolgozása Egy vállalkozás naponta számtalan szállítói számlát kap. Ezeknek nagy része papír alapú, kisebbik hányada elektronikus aláírású számla. Az elektronikus aláírású számla a PDF számla mellett (vagy beépítve) tartalmazza a számla adatát XML formátumban is. Az XML formátum számítógéppel feldolgozható. Azon szállítókat, akik papíron küldik számlájukat, meg lehet kérni, hogy a jövőben ők is elektronikus aláírással (XML melléklettel) számlázzanak. Ha erre nincs lehetőségük, akkor se adjuk fel a reményt a munka könnyebbé tételére. A papíron érkezett számlákat is át lehet alakítani számítógéppel feldolgozható formátumra. Erre karakterfelismerő szoftverek állnak rendelkezésre. Mi az Offisys rendszert ajánljuk, amely reális áron, nem csak magyar nyelvű számlákat képes értelmezni. A Visual Apolló rendszer mindig élen jár a munkafolyamatok automatizálásában. Legújabb fejlesztésünk a monoton szállítói számlák feldolgozását gyorsítja. A szállító számlák feldolgozása két módon történhet. I. Iktatjuk a számlát, igazoltatjuk, majd a jogos számlákat lekönyveljük. II. Egy lépésben iktatjuk és könyveljük a számlákat. Az Apolló rendszer mindkét módszert támogatja. A kapott számlákat egy mappába kell gyűjteni. A számlafeldolgozó programunk a feni lépéseknek megfelelően: I. Felkínálja iktatásra a mappában található számlákat és tartalmukat eltárolja, majd könyveléskor felkínálja ezeket. II. A mappában található számlákat sorban felkínálja, melyet iktathatunk és könyvelhetünk egy lépésben. Az Apolló rendszer jelenleg a NAV szabványnak megfelelő XML fájlt és az Offisys karakterfelismerő program XML fájlát képes feldolgozni, de igény esetén más felépítésű XML-ek feldolgozását is vállaljuk. Az Apolló rendszer szállítói számlafeldolgozó rendszere öntanuló. Az XML fájl alapján (adószámra) beazonosítja a számla kibocsájtóját. A számla kontírozását letárolhatjuk (egy szállítóhoz akár többet is), melyet a következő ezen szállítótól érkező számla kontírozásakor felhasználhatjuk. A számlák feldolgozásánál választhatunk, hogy a kontírozási maszkkal rendelkező számlákat automatikusan dogozza fel, vagy minden számlánál álljon meg és kézi kontroll után fejezze be a számla könyvelését. Milyen modul kell az automatikus szállító számla feldolgozásához? Az „automatikus szállító számla könyvelése” modulra van szükség, aminek az ára 85 eFt + áfa. Ha Ön könyvelő irodában dolgozik, akkor a feldolgozandó számlákat tartalmazó szeparálható ügyfelenként, ahová a számlákat akár az ügyfél is feltöltheti. Ha Ön készletgazdálkodási rendszerével is szeretné összekapcsolni az automatikus számlafeldolgozást, amelykor a számlát cikkenként összevetjük a szállítólevél alapján történő bevételezéssel, akkor az alap modulunk „extra” változatával ezt is megteheti. 
Az Apolló rendszerben készíthetünk számlát:      - szerződések alapján      - raktárkészlet alapján      - kézi (szabadon kitölthető) számlát      - közüzemi számlákat, ... Az ügyfél törzsben ill. a szerződéseknél megadható, hogy a vevő normál számlát vagy elektronikus aláírású számlát kér. Elektronikus aláírású számla esetén - a Felhasználó által kiválasztott szolgáltatóval - digitális aláírás kerül a számlara és az e-mailben eljuttatjuk a vevő részére.