Visual Apolló vállalatirányítási rendszer
Multi Informatikai Kft. | info@multi.hu | Tel: +36 1 209-55-58

Egy szoftver, amely Önnel gondolkodik.

Önkormányzatok Vagyongazdálkodási rendszere

Önkormányzatok vagyongazdálkodással kapcsolatos feladatai az elmúlt években jelentősen megváltoztak, hatékony végrehajtásuk elképzelhetetlen egy integrált szoftver nélkül, amely - vagyongazdálkodás valamennyi területére megoldást nyújt - a jelenleg ismert legmegbízhatóbb adatbázisra épül - napi 12 órás szoftvertámogatás segíti a mindennapi munkát - licence megvásárlása mellett bérelhető és lízingelhető is. A Multi Informatikai Kft szoftver csapata 1988 óta készít ügyviteli programokat. Az általános feladatok ellátására készült Visual Apolló rendszert számos szakirányú rendszerrel egészítettük ki. 2008-ban dolgoztuk ki a CRM Apolló Vagyongazdálkodási modult, melyet az angyalföldi és a csepeli Önkormányzat vagyongazdálkodási szervezete jelenleg is használ.

Lakás- és helyiséggazdálkodási modul

A számítógépes rendszer feladata, hogy az önkormányzat tulajdonában lévő lakásokat és helyiségeket nyilvántartása, a vagyongazdálkodás támogatása, a bérbeadással kapcsolatos teendők ellátása. Az adatnyilvántartás strukturált szerkezetű, leginkább egy piramishoz hasonlítható. A társasházak adatai közt kiemelt helyet foglalnak el bankszámlaszámok, közös képviselők és könyvelők elérhetőségei, közgyűlések és azok határozatainak nyilvántartása valamint a közös költség számolásának algoritmusa. A CRM Apolló kalkulálja és utalja albetétenként az esedékes havi díjakat. A számvitel társasház/épület/albetét mélységben vezeti a felmerülő költségeket és a befolyt bérleti díjakat, amelyből eredménykimutatás is a rendszer szolgáltatása. Épület szinten azok állapotával ill. a napi feladatokkal kapcsolatos adatok, feladatok találhatóak. Albetétenként részletesen látjuk az elhelyezkedéssel, a gazdálkodással összefüggő (terület, státusz, lehetséges funkció, komfort fokozat, területi besorolás, tervezet bontások és felújítások, berendezések, mérőórák) adatokat. A bérleti szerződések adattartalma maradéktalanul a negyedik szinten találhatóak. Itt vezethetjük a bérleti díj számolásának szabályát, azokat befolyásoló tényezőket (támogatások, csökkentő tényezők, szüneteltetés). A folyamatok egyszerűsítésével, a belső folyamatok automatizálásával elérhetjük ügyfeleink korszerűbb, gyorsabb kiszolgálását. Az ügyfélszolgálati irodát hatékonyabbá tehetjük a felesleges kérdőívek elhagyásával. A CRM Apollóban az ügyletekhez un. sémák definiálhatóak, amely leírják az ügylet végrehajtásához szükséges előfeltételeket, iratokat, készítendő dokumentumokat, amelyeket WORD program közreműködésével az aktuális ügylet adataival el is készíti, majd azt elektronikusan hozzárendeli a szerződésekhez. Az ügyfelek interneten keresztül is kérhetnek felvilágosítást, intézhetik ügyeiket, megnézhetik és fizethetik számláikat. A legnagyobb munkát a bérleti díjak számlázása, annak pénzügyi rendezése, szükség esetén fizetési felszólítása, késedelmi kamat számolása jelenti. A számlázásnak gyorsan és pontosan kell történnie. Cél a lehető kevesebb emberi erőforrás igénybevétele. A program a szerződések adatai alapján, a fogyasztások leolvasott, elektronikusan rögzített értéke alapján elkészíti a számlákat. Az adatok automatikusan átadódnak számvitelnek, folyószámla- nyilvántartásnak. A pénzügyi adatok látványosan megjelennek a szerződések között is, amely megkönnyíti az ügyfélszolgálat munkatartásának munkáját. Sajnos minden gazdálkodó szervezetnél jelentős munkát ad a lejárt követelések behajtása. A jogi osztály számára készült alrendszerrel kezelhetjük a peresítéssel, a behajtással, a szerződésbontással kapcsolatos teendőket. A CRM Apolló rendszer számos kimutatásával megfelelhetünk az önkormányzat elvárásainak, összefüggéseivel ellenőrizhetjük az adatok konzisztenciáját, online módon szolgálja a gazdálkodást, a vezetők munkáját.

Üzlethelyiségek kezelése

Az Önkormányzatok a hagyományos helységek bérbeadása mellett rendelkezhetnek piacok, bevásárló központok felett is. Ennek alapelve megegyezik a korábban ismertetett rendszerrel, azonban néhány sajátossága (nem társasházakban vannak, hanem önálló egységet képviselnek, más az árképzése, kaució kezelés, …) indokolja az üzlethelységek elkülönült kezelését.

Kulturális- és sportintézmények

Ez a modul a kulturális- és sportintézmények költséggazdálkodására, hasznosítható területek egyedi és rendszeres, visszatérő bérbeadása, rendezvények lebonyolítására készült. A modul hatékony eszköze a tervezésnek, a napi feladatok ellátásának, a működések elemzésének.

Önkormányzati intézmények üzemeltetése

Az önkormányzati intézmények üzemeltetésének, központosított eszköz beszerzésérnek modulja egy készletgazdálkodási rendszerre épül. Az intézmények illetékes munkatársa internetes felületen kezdeményezheti az eszközök beszerzését, nyomon követheti a beszerzés ügyintézését. Az üzemeltetéssel kapcsolatos hibákat jelenthetik a vagyongazdálkodónak, aki intézkedhet a hiba elhárításáról, melynek teljes adminisztrációja, készletek kezelése is az Apolló rendszerben történik.
Legfelül a társasházak találhatóak, alatta a társasházhoz tartozó ill. az önkormányzati épületek. A következő szint az albetéteké, ezt követik a szerződések. A lakás- és helyiség gazdálkodó rendszer ráépül a Visual Apolló programcsaládra, ahol a vevői- és szállítói folyószámlák vezetése, a gazdálkodással kapcsolatos szerződések nyilvántartása és a számviteli feladatok ellátása folyik. A Visual Apolló rendszer kapcsolatot tart más (pl. banki szoftverek) társrendszerekkel is.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérdése van, kérem, hogy keressen meg bennünket. Kérésre díjmentesen bemutatjuk rendszerünket.