Visual Apolló vállalatirányítási rendszer
Multi Informatikai Kft. | info@multi.hu | Tel: +36 1 209-55-58

Egy szoftver, amely Önnel gondolkodik.

Létesítménygazdálkodás
Az irodaházak, bevásárló központok és ipari létesítmények tulajdonosai vagyonkezelőket bíznak azok bérbeadásával, kezelésével. A hazai piac az elmúlt években jelentősen szűkült, megnövekedett a bérelhető helységek száma és ezzel egy időben csökkentek a bérlők. A nyereséges vagyonkezelés csak egy hatékony program segítségével képzelhető el. A piacon számtalan külföldi szoftver kapható, amikről azt hallottuk, hogy a felmerülő problémák jelzésére időben későn reagálnak a külföldi szoftveresek. Az Apolló rendszerhez 2010-ben kidolgoztunk egy tudásában a külföldi szoftverekkel összemérhető vagyongazdálkodási rendszert, ami - vagyongazdálkodás valamennyi területére megoldást nyújt - a jelenleg ismert legmegbízhatóbb adatbázisra épül - napi 12 órás szoftvertámogatás segíti a mindennapi munkát. A rendszerünket több, jelentős vagyonkezelő is használja. Számítógépes rendszerünk nyilvántartja a bérbe adható ingatlanok adatait alaprajzát és azok helyiségeit. A helyiségeknél megadhatjuk méretét, funkcióját, közművek mérőóráit, átadott berendezéseket. A mérőóra állásokat rögzíthetjük (külső fájlból beolvashatjuk), ami a számlázás alapját is szolgálja. A bérbe adott helyiségek szerződései tartalmazza a bérlő adatait, a bérlet időszakát és annak hosszabbításának, felmondásának paramétereit, a számlázás alapját, mértékét és devizanemét, ütemezését, az indexálás szabályait, biztosítékokat, a közös költség számolás ás számlázás szabályait, a bérlet során felmerülő költségek (víz, áram, fűtés, klíma, telefon, …) továbbszámlázás algoritmusát. A számlázás automatikusan ellenőrzött módon történik. Az Apolló rendszer pénzügyi modulja kezeli a kiállított számlákat, azok pénzügyi teljesítéseit. A késedelmes számlák hatékony eszköze is az Apolló rendszer. A gazdasági műveletek számviteli rendszere integrált része az Apolló programcsaládnak, a beállított paraméterek felhasználásával nagyon sok folyamat automatikusan könyvelődik. Amennyiben a tulajdonos külső könyvelőt jelölt ki, akkor az ő rendszerét is képesek vagyunk információval ellátni. Az Apolló rendszer kezeli a szállítói szerződéseket azok számláit, a bérleti szerződések ismeretében segít a költségek megosztásában. A program indulásakor megvizsgálja az esedékes (pl. szerződés lejárata, számlázás ideje) feladatokat, azokra felhívja a felhasználó figyelmét. A program része egy dokumentum archiváló rendszer, amivel valamennyi dokumentumok csatolható az ügyfélhez, az ingatlanhoz ill. a szerződéshez. Számlaelemzései (árbevétel-elemzés, pénzügyileg rendezetlen tétetlek, lejárt határidejű pénzügyileg rendezetlen tételek), árbevétel- és ráfordítás-elemzései a napi vezetői munka nélkülözhetetlen részét képezi. Az ügyfelek interneten keresztül is kérhetnek felvilágosítást, intézhetik ügyeiket, megnézhetik és fizethetik számláikat. A Visual Apolló Vagyongazdálkodási rendszere: - logikus felépítésű, felhasználóbarát felületű, a munkatársak számára könnyen megtanulható, - rugalmasan alakítható a különböző üzleti folyamatok kezelésére, így egy kimondottan az Ön vállalkozására testre szabott rendszerhez jut, - széleskörű lekérdezési és kimutatási lehetőségekkel segíti a különböző döntések meghozatalában, elemzésekben, tervezésekben, - együttműködve a Visual Apolló ügyviteli rendszerrel, és annak moduljaival Ön egy professzionális, kimagasló hatékonyságú, integrált informatikai rendszerhez juthat. Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérdése van, kérem, hogy keressen meg bennünket. Kérésre díjmentesen bemutatjuk rendszerünket.