Visual Apolló vállalatirányítási rendszer
Multi Informatikai Kft. | info@multi.hu | Tel: +36 1 209-55-58

Egy szoftver, amely Önnel gondolkodik.

Közüzemi Szolgáltatók rendszer

Két rendszer is kidolgoztunk közüzemi szolgáltatók részére. Az egyikkel több fajta szolgáltatást is

lehet kezelni (víz, csatorna, hő, hulladék), míg a másik a hulladékgazdálkodóknak készült.

Víz- és csatorna, hőszolgáltató, hulladékbegyűjtő szolgáltatóknak

A közüzemi szolgáltatást nyújtó társaságoknak két elvárásnak kell megfelelniük, a nyereséges működésnek és az ügyfelek korszerű kiszolgálásának. Az önkormányzatok joggal várják el a Szolgáltatótól, hogy működésüket ne az adóbevételekből finanszírozzák. Átszervezésekkel a belső tartalékokat már a korábbi években többször mozgósították. Az áremelés sem lehet mindig eszköz, hiszen a lakosság fizetőképessége korlátozott. Az ügyviteli folyamat egyszerűsítésével, az ügyek egy lépésben történő ügyintézésével, a belső folyamatok automatizálásával elérhetjük a nyereséges működést. Az ügyfélszolgálati irodát hatékonyabbá tehetjük a felesleges kérdőívek elhagyásával, ha az ügyintéző a szerződés módosításait egyből a számítógépbe rögzíti, és a keletkezett iratot kinyomtatás után írják alá a szerződő felek. Ez gyorsítja, pontosabbá teszi az ügyintézést. A keletkező dokumentumokat csatolhatjuk a számítógépes nyilvántartáshoz. Így később nem kell az irattárat felforgatni egy irat keresése miatt, hanem bármikor egy mozdulattal megnézhetjük, szükség esetén másolatot készíthetünk belőle. Az ügyfélszolgálat munkáját optimálisabbá tehetjük az internet segítségével. Itt naprakész tájékoztatást nyújthatunk a szolgáltatásokról, az ügyfél (kellő védelem mellett) minden személyes információhoz hozzájuthat, elkezdheti ügyei intézését, és a törvényi feltételek teljesülése esetén aláírhatja a kérvényét. A számlázásnak is gyorsan és pontosan kell történnie. Cél a minél kevesebb emberi beavatkozás. Egy integrált ügyviteli rendszernek részévé kell válnia a számlázási modulnak, amely egyrészt támogathatja a számlázás folyamatát, másrészt a számla adatai automatikusan „átmennek” a kötelező jelleggel vezetendő számvitelnek, áfa nyilvántartásnak. A rendszer két részből áll. A napi munkákat lefedő Ügyfélszolgálati rendszerből és a számlázási rendszerből. Az ügyfelekkel a kapcsolatot személyesen az Ügyfélszolgálati Irodában ill. interneten keresztül is tarthatjuk. Az Ügyfélszolgálati Iroda rendszerével a szerződések ill. az alapadatok naprakész nyilvántartásával pontos, hibamentes nyilvántartást érhetünk el. A CRM-Apolló rendszer a szerződések ill. a mérőórák leolvasott értékei alapján automatikusan elkészíti a számlákat. A pénzügyi rendszer automatizmusai nagyban megkönnyítik a munkatársak munkáját a napi feladatok ellátásában

Hulladékgazdálkodók rendszere

A hulladékgazdálkodás több feladatot jelent a gazdálkodó szervezetek számára: - meg kell szervezni a hatékony hulladék begyűjtését típusonként ( ömlesztett hulladékgyűjtés, gyűjtőszigetes szelektív gyűjtés, zöldhulladék gyűjtés, hulladékudvarokban történő gyűjtés, veszélyes-hulladékok szelektív gyűjtése ), az optimális hasznosítását ill. az előírásoknak megfelelő ártalmatlanítását - nyilvántartást kell vezetni hulladék fajtánként 1. (a hulladékot előállító, a beszállító megadásával ) a beszállított mennyiségről 2. a hulladékok szelektálásáról, tárolásáról, ártalmatlanításáról 3. a továbbhasznosítható hulladékok értékesítéséről - számlázni kell az ügyfelek hulladék beszállításait és a továbbhasznosítható hulladékok értékesítéseit - nyilván kell tartani a lakosok és vállalkozások hulladék szállítási szerződéseit, amely tartalmazza többek közt a tároló edényzet méretét, szállítás időszakát, begyűjtés idejét - időszakonként automatikusan számlázni kell a lakosok vállalkozások felé a hulladék begyűjtést és a tároló edény bérlete eseten annak díját - biztosítani kell a feladat állátásához a gépjárműveket, mérlegeket és egyéb eszközöket Az Apolló rendszer Hulladékgazdálkodási rendszere (hívjuk CRM+ modulnak) a fenti feladatok ellátására lett kidolgozva, integrált része a Visual Apolló ügyviteli rendszernek, amely már több, mint 20 éve hétezer hazai és külföldi vállalkozás nélkülözhetetlen szoftvere a mindennapok munkájában. CRM+ Hulladékgazdálkodási modul funkciói három részre oszthatóak: 1. települések, azon belül a fogyasztási-, ürítési helyek és azok szerződéseinek nyilvántartása Funkciói: - települések és azok fogyasztási helyeinek nyilvántartása - fogyasztók szerződéseinek (ürítés és edényzet bérlet ) nyilvántartása - ügyfélszolgálat munkájának ellátása (szerződéskötés, problémák kezelése - edényzetek bérleti díjának, azok ürítésének árjegyzéke - automatikus számlázás szüneteltetések és támogatások figyelembe vételével, számlák nyomtatása, kézbesítése - befizetések automatikus beolvasása - kinnlevősségek kezelése - jelentések, elemzések készítése 2. hulladékgazdálkodás Funkciói: - beszállítások mérlegelése, idegen ügyfelek felé számlázása - hulladékok szelektálásának naplózása - hulladékok fajtánkénti készletnyilvántartása lerakó-, tárolási helyenként - ártalmatlanítás nyilvántartása - továbbhasznosítható hulladékok értékesítése - jelentések, vezetői elemzések készítése 3. a feladat ellátásához használt gépjárművek és eszközök nyilvántartása, munkatársak munkaidő elszámolása, ösztönző rendszer kialakítása Funkciói: - gépjárművek nyilvántartása - munkatársak nyilvántartása - menetlevelek feldolgozása - üzemanyag-gazdálkodás - gépjárművek javításának, felújításának, … naplózása - figyelmeztetés lejáró dokumentumok meghosszabbítására - ösztönző rendszer felállítása és elemzése Az Apolló rendszer tárolja a kapott ill. keletkezett dokumentumokat, amelyek akár ügyfelenként, akár szerződésenként bármikor elérhetőek. Az Apolló rendszerben a munkavégzés folyamata nyomon követhető, feladatok előírásával gondoskodhatunk a munka maradéktalan ellátásáról. Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérdése van, kérem, hogy keressen meg bennünket. Kérésre díjmentesen bemutatjuk rendszerünket.