Visual Apolló vállalatirányítási rendszer
Multi Informatikai Kft. | info@multi.hu | Tel: +36 1 209-55-58

Egy szoftver, amely Önnel gondolkodik.

Kereskedelem és készletgazdálkodás
Lefedi a készletgazdálkodási folyamatot a szállítói megrendeléstől, raktárba való bevételezéstől a végső vásárlóknak való eladásig – igény szerint több elosztási hely vagy kereskedelmi szint figyelembe vételével. A hatályos jogszabályoknak megfelelően minden folyamatról jogszerű, aktuális és pontos nyilvántartást vezet, melyből bizonylatokat, szállítólevelet és számlát tud kiállítani. A folyamatok ellenőrizhetőek és nyomon-követhetőek, biztonságot ad minden, folyamatban érintett szervezeti egységnek. Az Apolló rendszerben cikket rendkívül sok információval ruházhatjuk fel, például cikkcsoportokkal, a beszállítói információkkal, cikkenkénti több mértékegységgel (gyűjtő vonalkód kezelésével együtt). Beállíthatjuk a minimum, maximum készletszinteket, a jövedéki termék, a környezetvédelmi termékdíj speciális adatait. Ötfajta listaárával, 12 fajta engedménnyel, igény szerinti egyedi áraival az Apolló rendszer rugalmasan megfelel az árpolitikák szabad kialakításának. Cikkenként ill. áruforgalmi típusonként megadhatjuk a könyvelési adatokat, ezzel automatikusan könyveli a készletmozgásokat. A rendszerben fogadhatjuk a vevői megrendeléseket más kereskedelmi rendszerekből (EDI, B2B, B2C) vagy manuálisan is felvehetjük azokat. A készleten lévő megrendelt termék lefoglalhatjuk a vevőnek, ha nincs, akkor átadhatjuk a vevői igényt a szállítói rendelés- nyilvántartásnak, amit kiegészíthetünk a raktárra történő rendeléseinkkel. Rendelés-nyilvántartásunk végigköveti a rendelés valamennyi fázisát, a kimenő leveleket elkészíti ( magyar, angol, német, olasz, francia, román, szlovák,lengyel nyelven) és faxon, e-mail-en elküldi a partnernek. A bejövő dokumentumokat szkennerrel hozzáfűzhetjük a nyilvántartáshoz, bármikor képernyőn megnézhetjük őket. Értékesítéskor készíthetünk szállítólevelet és/vagy számlát, illetve gyűjtő-számlát. A program képes számtalan raktár kezelésére, melyek között mozgathatjuk áruinkat. Igény szerint direkt módon is (selejtezés, minta) megváltoztathatjuk készleteinket, kezeli az áfa raktárak, a bizományba adott és a bizományba kapott készleteket is Kiskereskedelmi értékesítéshez két NAV engedélyes pénztárgépet ajánlunk, melyek az árakat, a készleteket online módon kezelik. A STORE modul kimutatásaival pontos képet kaphatunk készleteinkről, azok változásáról, ABC elemzésével korábbi időszak adataival vethetjük össze jelen időszak adatait. A legfontosabb kimutatások az alábbiak: Raktárforgalmi jelentés Összesített forgalmi jelentés Beszerzési statisztika Értékesítési statisztika A legjobb… (termék, vevő, szállító, …) ABC termék és vevőelemzés Elfekvő készletek INTRASTAT jelentés A program menürendszerét - a gyorsabb, jobb megtanulhatóság érdekében - folyamatábra szerűen építettük fel: A rendszerünk a törzsadatok kezelése mellett lefedi a szállítói és a vevői rendeléseket, a bevételezés, az értékesítés, a belső készletmozgások folyamatait, kimutatása, elemzései beépülnek, nélkülözhetetlen információk lesznek a napi munkában. Törzsadatok: Az Apolló rendszer számtalan paraméterrel rendelkezik. A törzsekbe olyan mezőket is illesztettünk, melyek a felhasználók szabadon, a tevékenységüknek, üzletpolitikájuknak megfelelően elnevezhetnek (pl. 1. anal, vagy 1.cs.nev) A cikktörzs nem csak termékeket, szolgáltatásokat is tartalmazhatnak. Egy-egy cikkhez több mennyiségi egységet is rendelhetünk, melyhez különböző vonalkódok rendelhetők. A cikktörzsben megadhatjuk a szállító rendelés paramétereit, ill. a célként meghatározott (cég és raktár szintű) minimum és maximum készletszintet. A termékeknek több beszállítója lehet, melyek közül kiválaszthatjuk a "kedvencet". A termékeknek 5 fajta eladási ára van, 3 nettő nagyker. ár, egy bruttó fogyasztói ár, egy deviza ár. A cikkek árai vevőnként egyedivé is tehető ill. 12 fajta engedménnyel változtathatjuk. Beszerzés Az Apolló rendszer kétszintű rendelés-nyilvántartást tartalmaz. A keretrendelésként a szállítókkal történő hosszabb időszakra szóló rendeléseket vihetjük fel. Innen igény szerint hívhatjuk le az aktuális rendeléseket. Aktuális rendeléseket nem csak keretrendelésből kezdeményezhetünk, hanem akár a programban tárolt ideális (minimum, maximum) készletszint alapján vagy egyedi elbírálás alapján is keletkezhetnek. A beszerzési modul végig követi a rendelések folyamatát, megrendeléseket ír a szállítónak, fogadja a szállítói leveleket. Bevételezés a rendelések alapján történik, de közvetlen vásárlások áruit is készletre vehetjük. A bevételezés szállítólevéllel történik, melyhez felfűzhetjük ellenőrzés után a hozzá kapcsolódó számlákat. Raktározás A termékeket az értékesítésig raktározni kell. Ez történhet egy központi helyen, melyből kiszolgálhatjuk belső egységeinket (üzleteinket), ill. az innen történő direkt értékesítést is kiszolgálhatjuk. Az üzletekben, esetleg az üzletkötői készletet nyilvántartását is megoldja az Apolló rendszer. A készleteket árunként több jellemző alapján is csoportosíthatjuk: Pl.: szavatossági idő gyártási szám A raktározás történhet a három dimenziós raktári alaprajz alapján tárhelyenként is. Az optimális készletszint elérése érdekében az Apolló rendszer megadja az áruk forgási sebességét. Szállítás Három logisztikai feladatot kell ellátni. ha a szállító nem hozza házhoz termékét, akkor azokat be kell szállítani a raktárház(ak)ba, üzletekbe. a raktárházakból ki kell szállítani a termékeket az üzletekbe megrendelések alapján ki kell szolgálni a nagykereskedelmi és VIP vevőket A vevőket csak abban az esetben kell kiszolgálni, ha az árut nem ők szállítják el. Értékesítéskor rendelkezni lehet a szállítás igényéről. Saját szállító eszközzel ill. bérfuvarozással oldhatjuk meg az áru mozgatását. A saját eszközökkel kapcsolatos eseményeket (szerviz, vizsgák, üzemanyag-fogyasztás,...) is nyilvántartja a program. Marketing tevékenység, ügyfelek kezelése Marketing tevékenységek hatékony rendszere az Apolló programcsalád CRM modulja. CRM modul feladata, hogy az ügyfelekről érkező információkat, a konzultációk, levelezések adatai nem a munkatársak fejében esetleg számítógépeiken elkülönítve legyenek letárolva, hanem egy egységes, bármely illetékes számára elérhető CRM modulban. Ebben az esetben a kommunikáció zavartalan, a vezetői döntések megalapozottak lesznek. Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérdése van, kérem, hogy keressen meg bennünket. Kérésre díjmentesen bemutatjuk rendszerünket.
· · · · · · · · · · · · ·