Visual Apolló vállalatirányítási rendszer
Multi Informatikai Kft. |  info@multi.hu | Tel: +36 1 209-55-58

Egy szoftver, amely Önnel gondolkodik.

Kereskedelem és készletgazdálkodás
Lefedi   a   készletgazdálkodási   folyamatot   a   szállítói   megrendeléstől,   raktárba   való   bevételezéstől   a   végső   vásárlóknak   való   eladásig – igény szerint több elosztási hely vagy kereskedelmi szint figyelembe vételével. A    hatályos    jogszabályoknak    megfelelően    minden    folyamatról    jogszerű,    aktuális    és    pontos    nyilvántartást    vezet,    melyből bizonylatokat,   szállítólevelet   és   számlát   tud   kiállítani.   A   folyamatok   ellenőrizhetőek   és   nyomon-követhetőek,   biztonságot   ad minden, folyamatban érintett szervezeti egységnek. Az Apolló   rendszerben   cikket   rendkívül   sok   információval   ruházhatjuk   fel,   például      cikkcsoportokkal,   a   beszállítói   információkkal, cikkenkénti   több   mértékegységgel   (gyűjtő   vonalkód   kezelésével   együtt).   Beállíthatjuk   a   minimum,   maximum   készletszinteket,   a jövedéki termék, a környezetvédelmi termékdíj speciális adatait. Ötfajta   listaárával,   12   fajta   engedménnyel,   igény   szerinti   egyedi   áraival   az   Apolló   rendszer   rugalmasan   megfelel   az   árpolitikák szabad kialakításának. Cikkenként ill. áruforgalmi típusonként megadhatjuk a könyvelési adatokat, ezzel automatikusan könyveli a készletmozgásokat. A   rendszerben   fogadhatjuk   a   vevői   megrendeléseket      más   kereskedelmi   rendszerekből   (EDI,   B2B,   B2C)   vagy   manuálisan   is felvehetjük azokat. A   készleten   lévő   megrendelt   termék   lefoglalhatjuk   a   vevőnek,   ha   nincs,   akkor   átadhatjuk   a   vevői   igényt   a   szállítói   rendelés- nyilvántartásnak,   amit   kiegészíthetünk   a   raktárra   történő   rendeléseinkkel.      Rendelés-nyilvántartásunk   végigköveti   a   rendelés valamennyi   fázisát,   a   kimenő   leveleket   elkészíti   ( magyar,   angol,   német,   olasz,   francia,   román,   szlovák,lengyel   nyelven)   és   faxon, e-mail-en   elküldi   a   partnernek.   A   bejövő   dokumentumokat   szkennerrel   hozzáfűzhetjük   a   nyilvántartáshoz,   bármikor   képernyőn megnézhetjük őket. Értékesítéskor   készíthetünk   szállítólevelet   és/vagy   számlát,   illetve   gyűjtő-számlát.   A   program   képes   számtalan   raktár   kezelésére, melyek   között   mozgathatjuk   áruinkat.   Igény   szerint   direkt   módon   is   (selejtezés,   minta)   megváltoztathatjuk   készleteinket,   kezeli az áfa raktárak, a bizományba adott és a bizományba kapott készleteket is Kiskereskedelmi értékesítéshez két NAV engedélyes pénztárgépet ajánlunk, melyek az árakat, a készleteket online módon kezelik. A STORE modul kimutatásaival pontos képet kaphatunk készleteinkről, azok változásáról, ABC elemzésével korábbi időszak adataival vethetjük össze jelen időszak adatait. A legfontosabb kimutatások az alábbiak: Raktárforgalmi jelentés Összesített forgalmi jelentés Beszerzési statisztika Értékesítési statisztika A legjobb… (termék, vevő, szállító, …) ABC termék és vevőelemzés Elfekvő készletek INTRASTAT jelentés A program menürendszerét - a gyorsabb, jobb megtanulhatóság érdekében - folyamatábra szerűen építettük fel: A   rendszerünk   a   törzsadatok   kezelése   mellett   lefedi   a   szállítói   és   a   vevői   rendeléseket,   a   bevételezés,   az   értékesítés,   a   belső készletmozgások folyamatait, kimutatása, elemzései beépülnek, nélkülözhetetlen információk lesznek a napi munkában. Törzsadatok: Az   Apolló   rendszer   számtalan   paraméterrel   rendelkezik.   A   törzsekbe   olyan   mezőket   is   illesztettünk,   melyek   a   felhasználók szabadon, a tevékenységüknek, üzletpolitikájuknak megfelelően elnevezhetnek (pl. 1. anal, vagy 1.cs.nev) A    cikktörzs    nem    csak    termékeket,    szolgáltatásokat    is    tartalmazhatnak.    Egy-egy    cikkhez    több    mennyiségi    egységet    is rendelhetünk, melyhez különböző vonalkódok rendelhetők. A cikktörzsben megadhatjuk a szállító rendelés paramétereit, ill. a célként meghatározott (cég és raktár szintű) minimum és maximum készletszintet. A termékeknek több beszállítója lehet, melyek közül kiválaszthatjuk a "kedvencet". A   termékeknek   5   fajta   eladási   ára   van,   3   nettő   nagyker.   ár,   egy   bruttó   fogyasztói   ár,   egy   deviza   ár.   A   cikkek   árai   vevőnként egyedivé is tehető ill. 12 fajta engedménnyel változtathatjuk. Beszerzés Az Apolló   rendszer   kétszintű   rendelés-nyilvántartást   tartalmaz. A   keretrendelésként   a   szállítókkal   történő   hosszabb   időszakra szóló rendeléseket vihetjük fel. Innen igény szerint hívhatjuk le az aktuális rendeléseket. Aktuális   rendeléseket   nem   csak   keretrendelésből   kezdeményezhetünk,   hanem   akár   a   programban   tárolt   ideális   (minimum, maximum) készletszint alapján vagy egyedi elbírálás alapján is keletkezhetnek. A beszerzési modul végig követi a rendelések folyamatát, megrendeléseket ír a szállítónak, fogadja a szállítói leveleket. Bevételezés   a   rendelések   alapján   történik,   de   közvetlen   vásárlások   áruit   is   készletre   vehetjük.   A   bevételezés   szállítólevéllel történik, melyhez felfűzhetjük ellenőrzés  után a hozzá kapcsolódó számlákat. Raktározás A   termékeket   az   értékesítésig   raktározni   kell.   Ez   történhet   egy   központi   helyen,   melyből   kiszolgálhatjuk   belső   egységeinket (üzleteinket),    ill.    az    innen    történő    direkt    értékesítést    is    kiszolgálhatjuk.   Az    üzletekben,    esetleg    az    üzletkötői    készletet nyilvántartását is megoldja az Apolló rendszer. A készleteket árunként több jellemző alapján is csoportosíthatjuk: Pl.: szavatossági idő gyártási szám A raktározás történhet a három dimenziós raktári alaprajz alapján tárhelyenként is. Az optimális készletszint elérése érdekében az Apolló rendszer megadja az áruk forgási sebességét. Szállítás Három logisztikai feladatot kell ellátni. ha a szállító nem hozza házhoz termékét, akkor azokat be kell szállítani a raktárház(ak)ba, üzletekbe. a raktárházakból ki kell szállítani a termékeket az üzletekbe megrendelések alapján ki kell szolgálni a nagykereskedelmi és VIP vevőket A   vevőket   csak   abban   az   esetben   kell   kiszolgálni,   ha   az   árut   nem   ők   szállítják   el.   Értékesítéskor   rendelkezni   lehet   a   szállítás igényéről. Saját   szállító   eszközzel   ill.   bérfuvarozással   oldhatjuk   meg   az   áru   mozgatását.     A   saját   eszközökkel   kapcsolatos   eseményeket (szerviz, vizsgák, üzemanyag-fogyasztás,...) is nyilvántartja a program. Marketing tevékenység, ügyfelek kezelése Marketing   tevékenységek   hatékony   rendszere   az   Apolló   programcsalád   CRM   modulja.   CRM   modul   feladata,   hogy   az ügyfelekről   érkező   információkat,   a   konzultációk,   levelezések   adatai   nem   a   munkatársak   fejében   esetleg   számítógépeiken elkülönítve   legyenek   letárolva,   hanem   egy   egységes,   bármely   illetékes   számára   elérhető   CRM   modulban.   Ebben   az   esetben   a kommunikáció zavartalan, a vezetői döntések megalapozottak lesznek. Amennyiben    felkeltettük    érdeklődését,    kérdése    van,    kérem,    hogy    keressen    meg    bennünket.    Kérésre    díjmentesen bemutatjuk rendszerünket.
· · · · · · · · · · · · ·